سه‌شنبه 15 شهریور 1401

نحوه دریافت پول از paypal (تبدیل پی پال به ریال در ایران)

مقالات پی پال، وبلاگ
نحوه دریافت پول از paypal (تبدیل پی پال به ریال در ایران)
نحوه دریافت پول از paypal (تبدیل پی پال به ریال در ایران)

نحوه دریافت پول از paypal: پی پال (paypal) یکی از امن ترین ابزار ها برای پرداخت های آنلاین ارزی در اینترنت است که به خاطر دقت، امنیت، سرعت نقل، انتقال مستقیم پول،  سادگی استفاده از محبوبیت و گستردگی زیادی برخوردار است. درصورتی که شما بخواهید از یک سایت خارجی کالا، مقاله، کتاب، لایسنس نرم افزار را خریداری کنید، می توانید از paypal استفاده کنید. از کاربرد های دیگر پی پال امکان ثبت نام در آزمون ها، کنفرانس ها، سمینار های بین المللی، انجمن های عملی و اشتراک مجلات خارجی است.

یکی دیگر از کاربرد های پی پال (paypal) این است که شما بدون حواله بانکی از طریق صرافی ها و یا خرید کارت اعتباری، می توانید مبالغ مورد نظر خود را به ه واحد ارزی (دلار جهانی آمریکا، یورو، پوند، دلار کانادا، دلار استرالیا و دیگر ارزهای خارجی) برای شرکت ها، موسسات، اشخاص و حتی وب سایت های خارجی ارسال کند.در  ادامه این مقاله از سایت خدمات دلاری ارزی پی در رابطه با چگونه از پی پال استفاده کنیم؟ شرح می دهیم.

پی پال چیست؟

ابتدا قبل از نحوه دریافت پول از paypal ، شما را با چیستی حساب پی پال آشنا می کنیم. پی پال با بیش از 370 میلیون کاربر فعال پر استفاده ترین کیف پول آنلاین در جهان است. می توان از آن به عنوان روش پرداخت در بیش از 200 کشور استفاده کرد. مشتریان کارت اعتباری یا حساب بانکی خود را به حساب PayPal خود متصل می کنند یا به حساب خود اعتبار اضافه می کنند. هنگام استفاده از PayPal برای پرداخت هزینه خرید، مشتری وارد سیستم می شود و با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور خود، پرداخت را مجاز می کند.

پی پال به نقل از ویکی پدیا:

پِی‌پال (به انگلیسی: PayPal) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند.

نیازی نیست جزئیات شخصی و مالی بیشتری با وب سایت به اشتراک گذاشته شود، که باعث می شود PayPal بسیار ایمن باشد. پرداخت‌ها را می‌توان از طریق تلفن هوشمند یا تبلت نیز تسویه کرد که به مشتریان امکان می‌دهد به راحتی در هر جایی پرداخت کنند. برای مشتریان، PayPal یک روش امن و آسان برای پرداخت آنلاین برای خرید است زیرا از خریدار و فروشنده محافظت می کند.

مشتریان می توانند در صورت عدم دریافت کالا که با توضیحات مطابقت ندارد، کل مبلغ خرید خود را بازپرداخت کنند. فروشندگان در برابر دریافت پرداخت های غیرمجاز و ادعاهای غیرمستند مبنی بر عدم تحویل محصولات محافظت می شوند. استفاده از پی پال به سرعت فراتر از فروشگاه های اینترنتی به پلتفرم های خرید بلیط، آژانس های مسافرتی و بازارها گسترش می یابد.

اقدامات لازم برای نحوه دریافت پول از paypal

در اینجا نحوه پذیرش پرداخت های PayPal در وب سایت خود با ارزی پی آورده شده است:

  1. یک حساب تجاری پی پال برای دریافت پرداخت ها از طریق پی پال لازم است. این حساب پس از آن می تواند به راحتی به یک حساب ارزی پی متصل شود.
  2. هنگامی که مشتریان PayPal را به عنوان روش پرداخت آنلاین خود انتخاب می کنند، به صفحه پرداخت PayPal هدایت می شوند و در آنجا وارد حساب PayPal خود می شوند. در اینجا، آنها یکی از گزینه های پرداخت مرتبط با حساب پی پال خود را انتخاب می کنند و پرداخت را مجاز می کنند.
  3. هنگامی که وضعیت پرداخت مشخص شد، بازرگانان بازخورد فوری از ارزی پی دریافت می کنند. این مبلغ مستقیماً به حساب PayPal شما اضافه می شود.
  4. از آنجا می توانید آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

ثبت نام اکانت پی پال در سایت اصلی paypal

برای اطلاع از نحوه دریافت پول از paypal و ایجاد یک حساب کاربری به صفحه اصلی سایت paypal مراجعه کنید، بالای صفحه، در گوشه ی سمت راست، روی گزینه ی ثبت نام کلیک نمایید تا فرآیند ثبت نام آغاز شود.

لازم به گفتنه که از ای پی (IP) ایران برای ساخت اکانت پی پال استفاده نکنید چرا که ایران برای افتتاح حساب پی پال تحریم بوده و به هیچ عنوان نمی توان از ای پی ایرانی برای ساخت یا افتتاح حساب paypal استفاده کرد پس اول از همه اینکه به هیچ عنوان از IP ایرانی استفاده نکنید.

 

انتخاب حساب شخصی یا حساب کسب و کار:

دو مدل حساب در پی پال وجود دارد اگر به دنبال پیدا کردن چگونه از پی پال استفاده کنیم هستید پس در ادامه مقاله همراه باشید. حساب شخصی برای خرید آنلاین و انتقال وجه با دوستان یا اشخاص است اما اکانت کسب و کار برای انجام خدمات خاص و حرفه ای استفاده میشه و یک گزینه ی مناسب برای زمانی است که یک حساب کاربری به چندین نفر در یک شرکت تعلق دارد.

نحوه دریافت پول از paypal

ایمیل و رمز عبور:

نحوه دریافت پول از paypal: برای افتتاح حساب پی پال نیاز به ساختن جیمیل خاص نیست و شما می توانید از جیمیل قبلی خود استفاده کنید اما باید بدانید که اطلاعات حساس بسیار زیادی را برای حساب پی پال خود وارد کنید. لازم به ذکر هستش که رمز paypal به حروف کوچیک و بزرگ بسیار حساس است و باید رمزتان به صورت نامنظم تنظیم شود و قابل حدس نباشد.

درج اطلاعات عمومی

بعد از تایید حساب اجیمیل یا ایمل خود باید نام و نام خانوادگی خود را و همچنین تاریخ تولد، شماره تلفن و… را وارد کنید. و اتصال کارت بانکی یا شماره حساب اکانت پی پال و تایید کارت یا حساب بانکی هم جز دسته های افتتاح حساب paypal است.

چگونه با پی پال پول دریافت کنیم؟

نحوه دریافت پول از paypal

درصفحه بالا حساب کاربری send and request (ارسال و درخواست) را انتخاب نمایید. پس از آن نوع پرداخت request یا send Money را انتخاب کنید (انتقال یا دریافت پول) در این مرحله ایمیل گیرنده و و مقدار قابل پرداختتان را هم وارد می کنید و بعد روی Continue را فضار می دهید و برای شما یک برسی می آید که چک کنید آیا حسابی که پول ارسال می کنید درست است یا خیر؟ و بعد Sen Money را انتخاب می کنیم.

لغو پرداخت

مواردی هم وجود دارد که هنوز مبلغ شما ارسال نشده و شما می خواهید پرداختتان را لغو کیند باید به اکانت یا حسابتان به قسمت Summery page کلیک کنید و پرداخت در انتظار را پیدا کنید. که باید وضعیت Unclaimed را نشان بدهد و بعد گزینه Cancel رو فشار بدید و گزینه Cancel Payment را انتخاب کیند و اگر هم پرداخت انجام شده اشتباه باشد برای درخواستتان باز پرداخت با گیرنده تماس حاصل فرمایید.

انتقال پول پی پال

نحوه دریافت پول از paypal در ایران؛ 2 راه اصلی تبدیل پی پال به تومان را بشناسید!

روش تبدیل پیپال دلار به ریال و نحوه برداشت پول از پی پال کار آسانی نیست! اگر شما یک شغل فریلنسری یا دور کاری دارید و در یک کشور خارجی که تحریم نیست زندگی میکنید یا میخواهید به آنجا مسافرت کنید و درامد مجازی داشته باشید، مسلزم این هستید که ارز خود را مانند دلار به ریال را تبدیل کنید، پس در نتیجه میتوانید به راحتی دورکاری کنید! در جدول زیر در مورد مزایا و معایب پیپال توضیح داده ایم.

مزایای پی پال معایب پی پال
سادگی دریافت وجه با کارمزد
تراکنش های ثبت شده مسدود شدن اکانت پی پال
امکان استفاده در موبایل کارمزدهای اضافی بانکی
انتقال وجه رایگان به دوستان و خانواده
تخفیف و طرح های ویژه برای مشتریان وفادار

یک نکته قابل توجهی که برای تبدیل پی پال به تومان وجود دارد این است که: بدلیل اینکه ایران تحریم است نمیشود موجودی پیپال را به ریال چنج کرد، و میخواهیم در اینجا به شما 2 نکته اصلی را بگوییم که دیگر نگران تبدیل پول پی پال به ایران نباشید، زیرا با خدماتی که سایت ارزی پی برای شما قرار داده به راحتی میتوانید تبدیل موجودی پی پال به ریال انجام دهید.!

 

روش اول: افراد دارای حساب پی پال، بهترین نحوه دریافت پول از paypal!

 

برای اینکه تبدیل پی پال به  ریال  را انجام دهید لازم است در سایت مذکور حساب کاربری داشته باشید و آنرا تایید کرده باشید. اگر تا به الان اکانت پی پال نداشتید و مایل هستید که اکانت پی پال وریفای شده بسازید و پس از ان دارمد ارزی داشته باشید و برای نحوه دریافت پول از paypal سردرگم هستید؛ کافیست با پشتیبانی سایت ارزی پی در ارتباط باشید!

بعد از انجام این مراحل اگر درامد ارزی داشتید و خواستید آن را تبدیل کنید کافیست درخواست پرداخت دهید تا همکاران بعد کم کردن کارمزد مبلغ را به حساب تان منتقل کنند و به راحتی و کمترین زمان ممکن وجه خود را در حساب بانکی ایرانی خود دریافت کنید!

روش دوم: افرادی که حساب پیپال ندارند؛ تبدیل پی پال به ریال در اسرع وقت!

تبدیل پی پال به ریال و تومان

اگر شما به هر دلیلی اکانت پی پال ندارید یا نمیتوانید آنرا بسازید، این روش مخصوص شماست! سایت ارزی پی این امکان را به شما میدهد که حتی بدون داشتن حساب پی پال، به راحتی درامد ارزی داشته باشید و بتوانید تبدیل ارز پی پال به ریال را انجام دهید!

تبدیل پی پال به تومان نیاز به مهارت خاصی ندارد فقط کافیت با نحوه کار با پی پال آشنا باشید. اگر خواستید که درامد ارزی را از سایتی دریافت کنید کافیست شماره حساب پی پالی که ما به شما میدهیم را وارد کنید و بعد از پرداخت مبلغ، ما به عنوان یک واسط، آن وجه را در کمترین زمان ممکن به حساب بانکی شما واریز کنیم.

 

آموزش تبدیل دلار پی پال به ریال ایران؛ نحوه تبدیل پی پال به تومان را یاد بگیرید !

در این روزاها که اینترنت نقش پررنگی در زندگی ما دارد، کسب درامد دلاری برای همه افراد آسان تر شده اما مشکل اینجاست که تبدیل موجودی پی پال به ریال و نحوه دریافت پول از paypal بسیار سخت است و نیاز است تا مهارت بالایی را داشته باشید! همانطور که در بالا اشاره کردیم، اگر در حوزه فریلنسری فعالیت دارید یا دورکاری میکنید ممکن است سایت های زیر درآمد شمارا بسیار زیاد کند!

حال اگر شما درامد ارزی از سایت بالا یا هر سایتی کسب کردید و میخواهید اقدام به تیدیل پی پال به ریال کنید؛ لازم است تا این 4 مرحله که در زیر گفتیم را بدانید و مطابق آن پیش روید!

  1. در ابتدا برای نحوه دریافت پول از paypal باید شما وارد صفحه اصلی سایت پی پال میشوید و گزینه ورود یا login را میزنید، صبر میکنید تا وارد صفحه شود!
  2. بعد از اینکه وارد حساب پی پال شدید از منو بالا روی گزینه ارسال و درخواست (send & request) کلیک کنید.
  3. بعد از اینکه پیامی به شما نمایش داد، باید تعیین کنید که چه کسی مسئول پرداخت کارمزد انتقال است! در اینجا شما باید فرد انتقال دهنده یا گیرنده را که شرکت ما میباشد انتخاب کنید.
  4. در مرحله نهایی برای تبدیل پی پال به تومان شما باید در قسمت ارسال برای تو یا you send مقدار ارز یا مبلغ را که میخواهید انتقال دهید را مشخص کنید و در قسمت نهایی مقداری که باید گیرنده دریافت کند را مشخص میکنید که با انجام اینکار سیستم به صورت اتوماتیک تبدیل موجودی پی پال به ریال را انجام میدهد!

 

نکته: اگر دارید مبلغی را به ایران انتقال میدهید حتما یک یادداشت بنویسید که: به هیچ عنوان از ایران و  ادرس و تلفن نامی برده نشود در غیر این صورت اکانت شما محود میشود و دیگر گاری نمیتوانید انجام دهید!

تبدیل پی پال به ریال و تومان

بهترین روش نحوه دریافت پول از paypal!

اگر شما حساب پی پال نداشته باشید یا داشته باشید بدون نگرانی میتوانید تبدیل پی پال به ریال را انجام دهید. در این روش نقد کردن یا تبدیل موجودی پی پال به ریال، میتوانید به راحتی توسط وبگاه ارزی پی با کمترین کارمزد انجام دهید، تنها کارمزد اینکار 3.5 درصد است که بسیار کم است. بعد از چنج شدن درامد، در کمتر از 24 ساعت ارز دلاری شما که تبدیل شده به حساب شما واریز میشود.

در هنگام تبدیل موجودی پی پال به ریال باید این نکات را رعایت کنید!

نحوه دریافت پول از paypal در ایران: همانطور که گفتیم تبدیل پی پال به تومان کار ساده ای نیست و باید با ظرافت و طبیعی نمودن اینکار را انجام دهید. ما در زیر 3 نکته بسیار مهم و ضروری را به شما یاداوری کردیم که اگر این نکات را رعایت نکنید، ممکنه محدود شدن اکانت پی پال میشوید و دیگر نمیتوانید واریز و برداشت داشته باشید!

  • به دلیل تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده، باید برای استفاده از پی پال از نرم افزار های تغییر آی پی یا سرور مجازی (vps) استفاده کنید در غیر این صورت توسط پی پال بلاک می شوید. از این رو نحوه دریافت پول از paypal در ایران بسیار دشوار است.
  • یادتان باشد که پی پال تحت نظارت سیسم بانکی معتبر صرفا فعالیت میکند.پس، بهتر است برای منابع ناشناس و یا مشکوک مبلغی دریافت نکنید!
  • در صورتی که بیش از اندازه انتقال و دریافت داشته باشید از نظر پی پال یک فرد اسپمر یا هکر بنظر میاد و شمارا به عنوان یک فرد مشکوک در نظر میگیرد، پس سعی کنید در روز با مبالغ بالا زیاد تراکنش انجام ندهید!

نحوه برداشت پول از پی پال چگونه است؟

بین انتقال بانکی فوری و استاندارد انتخاب کنید

در نحوه دریافت پول از paypal دو سرعت انتقال مختلف برای انتقال به حساب بانکی وجود دارد: آنی و استاندارد. گزینه انتقال فوری 1٪ از انتقال موجودی شما را با حداکثر 10 دلار در هر تراکنش دریافت می کند و شما وجوه خود را در حدود 30 دقیقه دریافت خواهید کرد. استفاده از گزینه استاندارد رایگان است، اما تا یک روز کاری طول می کشد.

یک حساب بانکی را به حساب PayPal خود پیوند دهید

پس از ورود به حساب پی پال خود، روی پیوند «پول» و سپس «پیوند بانک جدید» کلیک کنید. از لیست بانک های ارائه شده انتخاب کنید یا اگر آن را در لیست نمی بینید روی “من یک بانک متفاوت دارم” کلیک کنید.

سپس، نوع حساب – چک یا پس انداز – را انتخاب کنید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. قبل از اینکه بتوانید پول برداشت کنید، باید منتظر بمانید تا PayPal حساب بانکی شما را تأیید کند.

حساب بانکی خود را براب نحوه دریافت پول از paypal تأیید کنید

پی پال حساب بانکی شما را با ارسال دو سپرده کوچک، حداکثر 0.99 دلار تأیید می کند. پس از دو تا سه روز کاری حساب بانکی خود را بررسی کنید تا سپرده های PayPal خود را مشاهده کنید، سپس برای تأیید این مبالغ وارد حساب PayPal خود شوید.

برای انجام این کار، پس از ورود به PayPal روی «پول» کلیک کنید، سپس روی حساب بانکی مورد نظر برای تأیید کلیک کنید. مبالغ واریز انجام شده را وارد کنید.

دریافت پول از پی پال

انتقال را انجام دهید

در ادامه مطلب نحوه دریافت پول از paypal به این موضوع می پردازیم که برای انتقال پول به حساب بانکی خود، در کنار موجودی PayPal خود، روی “برداشت پول” کلیک کنید. انتخاب کنید که آیا می‌خواهید یک انتقال فوری یا استاندارد انجام دهید – فقط حساب‌های بانکی واجد شرایط می‌توانند انتقال فوری را انتخاب کنند، و باید بتوانید ببینید که آیا حساب شما واجد شرایط است یا خیر.

پس از انتخاب حساب بانکی که پول شما را دریافت می کند، مبلغی را که می خواهید منتقل شود انتخاب کنید. درخواست خود را بررسی کنید، سپس روی “انتقال” کلیک کنید. اگر انتقال فوری انجام دهید، پول شما باید ظرف 30 دقیقه و در صورت انتقال استاندارد ظرف یک روز کاری به دست تان برسد.

تبدیل دلار به تومان

تبدیل پی پال به ریال، کار آسانی نیست اما با یادگیری تبدیل دلار پی پال به ریال می توانید به راحتی به هر روشی پی پال را به ریال ایران تبدیل کنید و از مبلغ کسب شده خود لذت ببرید. شما در این مطلب در مورد نحوه دریافت پول از paypal از سایت خدمات بین المللی ارزی پی، نکاتی که باید حین تبدیل موجودی پی پال به ریال رعایت کنید را آموختید. امیدواریم همیشه بهترین درآمد ها را از این طریق داشته باشید و شارژ حساب پی پال و تبدیل پی پال به تومان برایتان دغدغه نباشد!

در این مقاله از سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی راجب چگونه از پی پال استفاده کنیم؟ توضیح دادیم و عناوینی چون: ثبت نام اکانت پی پال در سایت اصلی، انتخاب حساب شخصی یا حساب کسب و کار، ایمیل و رمز عبور، درج اطلاعات عمومی، نحوه دریافت پول از paypal را برسی کردیم اگر شما هم به دنبال افتتاح و ساخت حساب پی پال هستید می توانید  از هم اکنون حساب خود را به کمک  سایت ارزی پی باز کنید.

سوالات متداول

پی پال چقدر طرفدار دارد؟

پی پال با بیش از 370 میلیون کاربر فعال پر استفاده ترین کیف پول آنلاین در جهان است. می توان از آن به عنوان روش پرداخت در بیش از 200 کشور استفاده کرد.

نحوه دریافت پول از paypal چیست؟

برای دریافت پول از پی پال ابتدا می بایست یک حساب کاربری در سایت اصلی پی پال ایجاد کنید، سپس مراجلی که در سایت اورده شده است را انجام دهید. برای مشاهده ان ها روی سایت کلیک کنید.

منبع: www.businessinsider.com، statrys.com

مدیریت در 12 تیر 1401 در 1:06 ق.ظ گفته:


salam

پاسخ

مدیریت در 12 تیر 1401 در 8:38 ق.ظ گفته:


salam a

پاسخ

ایوب در 9 مرداد 1401 در 7:55 ب.ظ گفته:


سلام من چطور میتونم از حساب پی پل به حساب ایران دلار واز کنم

پاسخ

بهزاد خرمشاهی محمد آباد در 1 شهریور 1401 در 8:54 ق.ظ گفته:


سلام payball یعنی چه ؟تشکر.و مرسی.

پاسخ
اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط