چهارشنبه 27 مهر 1401

حساب پی پال چیست | مزایای paypal چیست

مقالات پی پال، وبلاگ
حساب پی پال چیست | مزایای paypal چیست
حساب پی پال چیست | مزایای paypal چیست

حساب پی پال: در این مقاله از سایت خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی قصد داریم تا به شما موضوعاتی که حساب پی پال چیست؟ تاریخچه paypal چیست، چرا حساب پی پال؟ و  در آخر مواردی که ممکن است شما برای حساب پی پال خود بدانید توضیح می دهیم و همانطور که می دانید حساب پی پال در ایران کار نمی کند و تمامی کاربران ایرانی در پی پال مسدود می شوند شما با ساخت حساب پی پال می توانید به راحتی حتی حساب پی پا وریفای شده در آمریکا را هم بدست آورید پس در ادامه با ما همراه باشید.

paypal چیست؟

پی پال به کاربران خود اجازه می دهد تا به راحتی برای دوستان، خانواده، همکاران تجاری و غیره پول ارسال کنند. برای شروع ارسال و انتقال پول از طریق پی پال، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای افتتاح حساب پی پال می توانید به سایت ارزی پی مراجعه کنید.

هنگامی که یک حساب پی پال دارید، هم می توانید از هر شخص دیگری که دارای حساب پی پال است، پول بفرستید و دریافت کنید. اگر می‌خواهید برای شخصی بدون حساب PayPal پول بفرستید و از شما بپرسند «پی پال چیست؟»، می‌توانید نحوه ثبت نام را برای آن ها توضیح دهید. اگر از آن برای ارسال پول به عنوان بخشی از تراکنش تجاری استفاده کنید، پی پال کارمزد کمی را دریافت می کند.

تاریخچه پی پال چیست؟

به راستی پیشینه paypal چیست؛ پی پال در سال 1998 توسط آقای پیتر تیل (Peter Theil) و مکس لوچین (Mac Levichin) ساخته شد این دو کار آفرین با در نظر گرفتن این نظر که یک واحد پولی بین المللی داشته باشند که از کنترل دولت ها خارج باشد، این دو کارا آفرین موفق به ساخت این واحد پولی شدند اما در روز های اولیه افتتاح حساب پی پال به دلیل عدم وجود شناخت کافی از paypal توسط مردم، مورد سوء استفاده های کلاه برداران و هکر ها قرار گرفت به نحوی که در یک سری ایالت های امریکا فعالیت در حوضه پی پال ممنوع اعلام شد.

عاقبت پی پال چیست؟ اما با وجود تمامی سختی های این دو کارآفرین بلاخره اعتماد مردم جلب شد و کم کم به سمت پی پال سرازیر شدند و همین موضوع باعث شد که سایت بزرگ حراجی اینترنتی در دنیا (eBay) به سمت PayPal جذب شوند و از پی پال به عنوان درگاه پرداخت پول استفاده کنند و همین موضوع باعث شد که پی پال در عرض دو ماه به تعداد کاربر یک میلیون نفر برسد.

paypal چیست

در سال 2002 شرکت eBay تصمیم به خرید سهام پی پل شد و مالکیت این شرکت را از آن خود کرد و همین موضوع باعث شد که eBay بتواند بر کلیه مراحل فروش کالا در این سایت نظارت داشته باشد و در صورت عدم رضایت هر یک از طرفین بتواند نسبت به بازگردانی پول اقدام کند، همین موضوع باعث شد PayPal یکی از محبوب ترین سرویس های انلاین پرداخت آنلاین تبدیل شود.

حساب پی پال چگونه کار می کند؟

آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده است که مراحل ساخت یک حساب پی پال چیست؟! ساختن یک حساب پی پال در وهله اول کار آسانی است. در ابتدای کار با اطلاعات شخصی یا شرکتی و استفاده از ایمیل، اکانت پی پال برای شما ساخته می شود. و خیلی بهتر است که برای ساخت اکانت از اسم واقعی استفاده کنید شاید در مدت اولیه برسی برروی اطلاعات شما وارد نشود ولی در نهایت به آن نیاز خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی: نحوه استفاده از پی پال در ایران

مرحله بعدی برای استفاده از افتتاح حساب paypal چیست؟ شما سپس نیاز به فعال سازی اکانتتان نیاز دارید. این موضوع باعث می شود تا پی پال از شما حساب بانکی یا کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت بخواهد. پس از وریفای شدن اکانتتان، می توانید حساب پی پال خود را افتتاح کنید.

پی پل چیست

موارد مورد نیاز برای استفاده از حساب پی پال

در ادامه از مقاله پی پال چیست، می گوییم که برای بدست آوردن امکانات حساب پی پال، به یک تکنولوژی خاصی نیست تا نشان بدهد شما صاحب یک شغل خاص هستید، شما تنها با داشتن یک حساب بانکی ( ویزا کارت یا مستر کارت) قادر به استفاده از حساب پی پال خواهید بود. شما می توانید با افتتاح حساب پی پال در سایت ارزی پی به آسانی برای استفاده های شخصی خود اقدام کنید. برای بدست آوردن وریفای کردن حساب خود نیاز به ویزا کارت خوهید  داشت.

دلیل استفاده از paypal چیست؟

حساب پی پال چیست؟! حساب PayPal به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با امنیت کامل و خیالی راحت به صورت آنلاین یا اینترنتی خرید کنید و با افتتاح حساب پی پال می توانید خرید های اینترنتی خود را انجام دهید. همچنین شما با افتتاح حساب PayPal می توانید وجه خود را به حساب دیگری انتقال دهید.

انواع حساب های کاربردی paypal چیست؟

زمانی که اکانت پی پال را ایجاد می کنید حساب کاربری پی پال می تواند یکی از انواع حساب:

  • personal
  • premier
  • business

را داشته باشید البته می توانید در هر زمانی نوع حساب پی پال را از personal به انواع دیگر تغییر دهید و از پرسونال به تجاری یا برتر تغییر دهید.

مقاله پیشنهادی: چگونه حساب پی پال بسازیم؟

مزایای پی پال چیست؟

 

پی پال پس از همکاری با eBay به یکی از برجسته ترین نام ها در دنیای پرداخت تبدیل شد. شاید تعجب کنید که چرا با وجود رقابت زیاد در روش های پرداخت آنلاین، پی پال اینقدر محبوب است و کنجکاوی شما کاملاً موجه است.در ادامه از سه مزیت پی پال در دنیای پردازش پرداخت صحبت می کنیم و به شما کمک می کند تا منحصر به فرد بودن پی پال را درک کنید.

پی پل چیست

 

فروش آنلاین و در محل را تسهیل می کند

فرایند فروش در paypal چیست و آیا آسان است؟ راه حل نهایی پردازش پرداخت برای فروش آنلاین و حضوری شما است. انعطاف پذیری پی پال یکی از نقاط فروش منحصر به فرد آن است. علاوه بر این، ادغام با وب سایت فروشگاه شما نسبتاً آسان است و پیکربندی آن تنها چند دقیقه طول می کشد.

پی پال چیست: پی پال دارای سیستم های مختلف نقطه فروش (POS) برای فروش حضوری شما است و می توانید به سرعت از طریق ERPLY، Brightpearl، Vendor Touchpoint پرداخت ها را دریافت کنید. کارت خوان تراشه پی پال با همه این موارد به خوبی کار می کند و همچنین امکان پرداخت بدون تماس از Google Pay و Apple Pay را فراهم می کند.

امنیت داده ها و اطلاعات

این روزها مشتریان به دلیل دسترسی آسان به اطلاعات بیشتر از همیشه مطلع هستند. در نتیجه، آن ها به امنیت سایبری و محرمانه بودن داده های خود اهمیت زیادی می دهند. ثبت نام در PayPal مستلزم آن است که شما و مشتریانتان حساب های بانکی و کارت های اعتباری را اضافه کنید تا در آینده از خریدهای آنلاین استفاده کنید.

رمزگذاری paypal چیست: پی پال از طریق سیستم متمرکز خود شما را از نگرانی های امنیت سایبری رها می کند و با رمزگذاری آن اطلاعات، تمام اطلاعات ارزشمند بانکی را خصوصی نگه می دارد. این تهدید هک و حملات داده را از بین می برد و اطلاعات ارزشمند مشتریان شما را حفظ می کند. استفاده از PayPal با یک لایه امنیتی اضافی همراه است

زیرا دارای سیستم های داخلی برای جلوگیری از تقلب است. اگر پرداخت خریدی که از طریق PayPal انجام می شود به تقلب منجر شود، پلتفرم قول می دهد که پول را به خریداران برگرداند. ادغام PayPal به عنوان یکی از روش های پرداخت به شما امکان می دهد اعتماد مصرف کنندگان خود را به دست آورید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

مقرون به صرفه است

هزینه پی پال چیست: PayPal یکی از معقول‌ترین روش‌های پرداخت است. PayPal انتقال وجوه را بسیار سریع‌تر می‌کند؛ زیرا وجوه را در حدود یک یا دو روز کاری پس از انجام فروش به حساب بانکی مرتبط شما تحویل می‌دهد. با استفاده از خودپرداز یا کارت‌های نقدی می‌توانید فوراً به وجوه دسترسی پیدا کنید، که مخصوصاً برای مشاغل کوچکی که با مدیریت جریان نقدی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مفید است.

 

حساب paypal چیست

انواع تراکنش های حساب پی پال چیست؟

  1. خرید از درگاه paypal
  2. ارسال پول به حساب های دیگر پی پل
  3. دریافت پول از سایر اکانت های پی پال
  4. انتقال پول از کارت نقدی یا اعتباری به اکانت پی پال و بالعکس
  5. انتقال پول از حساب بانکی به اکانت پی پال و بالعکس
  6. ریفاند بخشی یا کل مبلغ دریافت شده در یک تراکنش
  7. دریافت پول از سایر اکانت های پی پال

دراین مقاله از فروشگاه آنلاین خدمات پرداخت ارزی و دلاری ارزی پی قصد داشتیم تا به شما در رابطه با حساب پی پال چیست؟ توضیح دهیم، همچنین شما در این مقاله موضوعاتی از قبیل: تاریخچه پی پال، چرا حساب پی پال؟ و همچنین موارد مورد نیازی که ممکن است شما ندانید در مورد paypal چیست؛ توضیح دادیم در صورتی که شما تجربه استفاده از حساب پی پال داشتید حتما آن را در قسمت نظرات به اشتراک گذاشته تا کسانی که تجربه کافی در این زمینه ندارند بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

منبع: www.bankrate.com، www.investopedia.com، www.rockethq.com

عزیز الله مژده در 15 تیر 1401 در 12:04 ق.ظ گفته:


سلام
من ویزا کار و ماستر کارت ندارم آیا میشه از پی پال مستفید شد؟

پاسخ
اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط