دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

حمایت مالی 550 میلیون دلاری پی پال از جوامع سیاه پوست

اخبار، مقالات پی پال
حمایت مالی 550 میلیون دلاری پی پال از جوامع سیاه پوست
حمایت مالی 550 میلیون دلاری پی پال از جوامع سیاه پوست

در حالی که جنبش ” Black Lives Matter ” در پی قتل جورج فلوید قدرت جمع می کند، پی پال 530 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل سیاه و اقلیت و مبارزه با نابرابری اقتصادی متعهد شده است.

 

دنیل شولمن، مدیرعامل پی پال میگوید ” سیاه پوستان در آمریکا مدت طولانی است که با بی عدالتی های عمیق و نابرابری اقتصادی سیستمی روبرو هستند. زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد و ما باید تغییر تحول را پیش ببریم. ما باید برای تعیین بستن شکاف ثروت نژادی که این نابرابری عمیق را تحمل می کند ، قاطعانه عمل کنیم ”

این حمایت مالی بزرگ، به ایجاد یک فرصت اقتصادی برای حمایت و تقویت مشاغل و اقلیت های سیاه کمک کرده است.

10 میلیون دلار دیگر نیز برای کمک های بلاعوض توانمندسازی به مشاغل متعلق به سیاه پوست که تحت تأثیر کووید-19 یا ناآرامی های مدنی قرار گرفته اند، اختصاص داده شده است، در حالی که 5 میلیون دلار دیگر نیز کمک های مالی برنامه ها و هدایای مطابق کارمندان را برای شرکای غیرانتفاعی که با صاحبان مشاغل سیاه کار می کنند تأمین می کند.

سرانجام ، پی پال 15 میلیون دلار در تلاش برای بهبود برنامه های گوناگون داخلی و گنجاندن خود است.

شولمن میگوید: ما در مورد چالش های پیش روی صاحبان مشاغل سیاه و حمایت و سرمایه گذاری های لازم برای حفظ مشاغل متعلق به سیاه و ایجاد فرصت اقتصادی بلند مدت، به رهبران جامعه سیاه گوش کرده ایم.

مجموعه ای جامع از ابتکارات ما در حال اجرا برای کمک به حل بحران فوری و پایه و اساس تعامل پایدار و پیشرفت به سمت برابری اقتصادی و عدالت اجتماعی است.

اشتراک گذاری این مطلب
مطالب مرتبط